Skyline van Melbourne

by Simeon Visser

Even een korte update met foto’s van de skyline van Melbourne genomen uit het Eureka Skydeck, dit keer met kraakhelder weer. Ik kan Melbourne voor nog maar een korte periode mijn thuis noemen en daarna ga ik als toerist hier langer verblijven. Details daarover zal ik later uit de doeken doen, voor nu even de foto’s.

Van links naar rechts en van boven naar beneden:

Foto 1: Het oosten van het stadscentrum van Melbourne, rechtsonder Flinders Street Station, de St. Paul’s Cathedral en Federation Square.
Foto 2: Albert Park en om het water, het racecircuit van Melbourne wat normaal in gebruik is als een gewone weg.
Foto 3: De Shrine of Remembrance met bijbehorend park. Op deze foto zou ergens ook mijn accommodatie moeten staan maar dat is ook voor mij erg zoeken haha.
Foto 4: Hoge gebouwen in het oostelijke stadscentrum.
Foto 5: Flinders Street Station, St. Paul’s Cathedral en Federation Square.
Foto 6: Links het stadion Melbourne Cricket Ground (MCG), het sportgebied en mijn treinlijn. Onderaan de parken die naast de botanische tuinen liggen.

Leave a Reply

