Avonturen in de avonduren…

by Simeon Visser

Oh, wat zijn we weer grappig met de titel van de berichten hier. 😀

Er staan allerlei nieuwe foto’s online, dit keer van enkele Australische huizen en een aantal foto’s van avondjes weg de afgelopen tijd, zoals naar enkele bars in St. Kilda, gezamenlijk eten met huisgenoten en een voetbalwedstrijd in het Etihad Stadium van Melbourne Heart tegen Everton (0 – 2). Het was in ieder geval heel gezellig!

Er waren via via kaarten beschikbaar en zodoende kon ik mee naar de wedstrijd. Deze foto’s stonden al op Facebook en ik heb enkele daarvan nu hier geplaatst zodat het thuisfront ze makkelijker kan bekijken. Het stadion was niet heel erg gevuld, er waren zo’n 19.000 mensen aanwezig; het was dan ook geen belangrijke wedstrijd in een competitie. Voor de wedstrijd hebben we nog gegeten bij Nando’s, een restaurantketen die Nederland helaas niet kent; de gerechten zijn voornamelijk kip met hete chili-sauzen.

Ook hebben we met een paar mensen naar de finale van de World Cup gekeken om 5:30 ‘s ochtends. De uitslag daarvan moge bekend zijn maar toch leuk het gezien te hebben. De andere huisgenoten – en naar later bleek ook mijn begeleider van m’n afstudeerproject – waren supporter van Spanje dus die waren uiteindelijk blij dat Spanje won.

Ook kan ik zeggen dat we morgen een lange dag voor de boeg hebben en dat het voor mij allemaal geheel nieuw zal zijn maar ik hou het nog even geheim wat het is. Het belooft in ieder geval spectaculair te worden.

Leave a Reply

